پشت نوبتی‌های چهارمحال و بختیاری به صفر رسید

سرپرست اداره کل بهزیستی استان در سفر به شهرستان بن و در دیدار با امام جمعه شهرستان با تشریح برنامه ها و طرح‌های بهزیستی، بر استفاده از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و حفظ سلامت اجتماعی جامعه به عنوان یک معرف تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مهشید سلیمانی با اشاره به اینکه هم اکنون پشت نوبتی‌های بهزیستی استان صفرشده است، گفت: هم اکنون 48 هزار و 524 خانوار زیرپوشش بهزیستی استان قرار دارد که از این تعداد 25 هزار و 106 نفر دارای معلولیت هستند.

وی تعداد مراکز زیر نظر بهزیستی استان را 426 مرکز دولتی و غیر دولتی برشمرد و گفت: بیشترین معلولیت جامعه هدف بهزیستی استان جسمی و حرکتی، ذهنی، اعصاب و روان، شنوایی، بینایی است.

به گفته وی، به جامعه هدف بهزیستی علاوه بر پرداخت مستمری دائم و موردی خدمات درمانی، مسکن، اشتغال، کاشت حلزون ویژه کودکان، کمک هزینه اندام مصنوعی 60 درصد سازمان، کمک هزینه ایاب و ذهاب، خدمات مشاوره‌ای و مددکاری و مناسب سازی محیط و معابر، منازل افراد و خودروها ارائه می‌شود.

 حجت الاسلام والمسلمین بهرامی، امام جمعه شهرستان بن نیز ضمن تاکید بر ارزشمند بودن خدمات رسانی، از فعالیت در بهزیستی، به عنوان یک کار جهادی ارزشمند یاد کرد. 

کد خبر 112267

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد